Tema: Re: Ar didelis blogis rudosios skruzdes sklype?
Autorius: Shlangas
Data: 2009-05-08 22:24:35
Aciu visiems, reiks savaitgaly uzsiimt iskraustymu to bendrabucio i miska,
bo noras ramiai pasivaiksiot po kiema ir nelipant i katila su vandeniu
vysniu pasiskint nugali nora turet nuosava skruzdelyna :))

Su Pergales diena visus prijauciancius, o likusius su Buhalterio diena.
(Nepainioti su biustgalteriu)

Shlangas