Tema: Re: Pakomentuokit dezutes samata
Autorius: Makintoshas
Data: 2009-05-07 20:15:48
tas ir yra, kad tai pazistamo firma, ir dar yra rekomendacijos, labai
geros,...taciau brangoka. todel ir skauda galva kaip numusti ta kaina..
zinau, kad firmos nepritempsiu prie patentininku kainu lygio, bet
vistiek, 25 proc. numetus jau butu sis tas. dabar kas cia man gaunas -
apie 800 lt kv m. vien uz plikas sienas (na gerai - su isores apdaila :)