Tema: Re: laidai..
Autorius: efka
Data: 2014-01-14 08:56:25
2014.01.13 18:00, Levas rašė:
> gal raides skiriasi... :)
>
> Siaip:
> geriau kaip netoli gigahercai t.y. TV, SAT
> http://en.wikipedia.org/wiki/RG-6
>
> didesni nuostuoliai prie aukstu dazniu. Taciau kokia UTB FM diapazonui
> pats tas
> http://en.wikipedia.org/wiki/RG-59
>
> RG-11 neciupinejau, teoriskai geresne specifikacijos.
>
> BET SVARBIAUSIA, ar tu esi TIKRAS kad tas kabelis yra RG-6 ar RG-11. Nes
> uzrasyti ant jo galima bet ka, o ir specifikacijos nera tiksliai
> apibreztos. Nes dabar ziuriu i RG-11 datasheeta ir matau, kad buna vieno
> [...]

Levui ir kitiems- mazdaug ateiciai primeskit, kad RG11 yra taip pirsto
storio kabelis ir naudojamas kabelinese TV ir pan, ilgesnems atsakoms
tiesti. Jam naudojamos spec jungtys ir t.t.
Tada nereiks svaigti apie jo panaudojima nuosavam name ar pan..

O imant RG6 kabelius- ziurekit i specifikacija: standartiskai buna 60%
ir 90% ekranavimas- pastarasis aisku geriau, bet ji surasti sunkiau ir
brangiau...

P.S. vieni is geriausiu Lietuvos rinkoje televiziniu kabeliu yra
Comsscoppe (Kaune parduoda Terra. Tokiu kabeliu turiu paklotu ukyje nuo
taip mazdaug 1996m- kaip nauji ir dabar.
Dar labai rekomenduotini Trilogy arba Belden kabeliai. tik nebezinau kas
ju prilaiko dabar LT..

O visokie chan chan ar panasus- buna po 5-8 metu sarvas subyra
dulkemis.. Nors kabelis gulejo idealiomis salygomis- pvz bute ar
laiptineje..

P.S. kabeliu esu mates ir paklojes simtus kilometru jei ka..