Tema: Re: del sienos priauginimo
Autorius: Sail
Data: 2014-01-13 11:08:48
Tai jei tik oro judejimas ir tik per vejus, tai imho beveik puikus
rezultatas.

Kiek man teko matyti, jei isorinese sienose gipsas, dazniausiai skersvejai
uz jo siaucia. Pas mane namo vidury kaminas gipsu apsiutas (kas patogu kaip
technine sachta), tai ir ten skersvejai. Kas suprantama - nesandarumu tarp
rusio ir palepes vis vien yra.

Todel sau gipso isorinem sienom nedeciau niekada. Tiesiog chalturai tai
palieka placias galimybes, kai tuo tarpu tinkuota plytine siena nepalieka
jokiu klausimu.