Tema: Re: Pilnai imontuojamas gartraukis be variklio
Autorius: MS
Data: 2014-01-10 12:29:18
įkišiu ir aš savo trigrašį dėl namo sandarumo:)
Montavau į pakabinamas gipso lubas halogenus ir pastebėjau, kad įjungus gartraukį pro šviestuvo angą pradeda traukti vėjalis. Iš kur jis atsiranda mistika, bet logiškai galvojant vienintelis kelias iš lauko. Sienos iš silikatinių plytų, tinkas, polistirolas...