Tema: Re: Namu kino sistemos
Autorius: Liveris
Data: 2014-01-09 19:16:03
Na sunku ka sprest, bet manau reikejo viska susijungti pries perkant ir
perklausyti. Nenustebciau jei butum sukeites priekines su mano rasomom,
butum likes nustebintas ;)
Arba stiprintuvas neskirtas groti stereo  be subo, pats toki atveja turejau
su VIDO pigena. Perstacius priekines kolonos prie kito stipriako, viskas
kitas garsas buvo.