Tema: Re: megrame medis langai
Autorius: Audrius
Data: 2014-01-09 12:57:53
Kliurkų padaro ir jie. Šiaip darbas lyg ir kokybiškas, na objekte dar negyvenu, tad gal ne visos bėdos išlindusios. Vitrinos vienas kampas apačioje negerai suleistas, bet palei grindis nelabai matosi ir išriesta apatinė lištvelė langui prispausti, než ar gamybos brokas, ar ......... na bet silikonas lyg ir nepaėjęs, tad greičiausiai gamybos brokas, o atsirades ryškiai didesnis, nei visi kiti tapelis, labai šlykščiai žiūrisi. Aišku bendram fone to nelabai dėmesio atkreipsi, bet kai pasidarys kambarių apdaila, tai manau jog šitos smulkmenos tikrai išlys į paviršių. Na jei už dvi vitrinas ir langą sumokėjau 16 000, tai blemba tos smulkmenos jau pasidaro nebe smulkmenomis.
Dar, Montuotojai vienam langui sudėjo atvirkščias sandarinimo juostas, ną vidinę juostą sumontavo lauke, o laukinę viduje. Vitrinai vienoje pusėje pamiršo vyrių apdailas, na gal dėl to jog vėlai vakare tik atvažiavo, nors laukiau nuo ryto, ir patamsyje sunkiai matė, tačiau už tokią kainą, tai tokių bajerių neturėtu būti.
Be kita ko, niekaip neprisikviečiu panaikinti trūkumus, kitam laido gale merbina jau penktą kartą mielu balseliu aiškina kad kokybės atstovai laabai retai važinėja ir tvarko, nors prieš tai žadėjo jog nedelsiant atvažiuos ir sutvarkys, vos tik gaus paskutinį pervedimą už langų pastatymą. Principe nereikėjo paskutinio mokesčio mokėti, kol nepašalinti defektai, bet mergina maloniai aiškino jog jie turi atsiskaityti su montuotojais, o kadangi pyktis nenorėjau ........... tai gavosi kaip ir visada.
Dar ............... pareiškiau pretenziją jog vitrinoms neuždėtos rankenėlės, kad išeinant, paskui save galėtum uždaryti duris. Pažadėjo uždėti, kai atvažiuos taisyti trūkumų, bet turėsiu sumokėti po 60lt. Tipo nebuvo numatyta( čia tipo išeini į baloną, o duris kad ir bybiu užsidaryk, mano manymu rankenėlės defaultu turi būti) Na pasižiūrėjus jū puslapį, kaina po 20lt., tad sunku suprasti už ką papildomi 80lt? Smulkmena, bet laaabai nemaloni.
Tiesa rašo jog žiemos akcija 30%. O jau radau alternatyvų gamintoja. O gal vistik duoti paskaičiuoti sekančius gaminius, ko gero su 30% nuolaida jau žmoniškesnė kaina būtu? Na bus matyt.
Tad tokie, ne visai optimistiniai, pamastymai.