Tema: Re: Kaip parenkamas termostatinis maisytuvas?
Autorius: Jonas Vingis
Data: 2014-01-09 10:27:57
2014-01-09 09:53, Shlipsas rašė:
> Man tai naujiena, bet ikalbejo toki statytis. Kainos nuo 300 lt iki daug.
> Kiek pastebejau tai visokie pralaidumai yra svarbus.
> Vanduo is boilerio. Reik voniai su dusho galva. Kaina apsibreziu iki 700, na
> gal iki 1000. Ar susiaurinau variantu kieki? :)

Naudojau Oras ir Hansgrohe.

Hansgrohe gražesnis, bet Oras geresnis:

- Hansgrohe sunkiai sukinėjasi, jei rankos muiluotos, tai tikras iššūkis
atsukti, su Oras jokių problemų.

- Oras greičiau sureguliuoja vandens temperatūrą. Pas mane dužas ir
prastuvas ant to pačio vamzdžio pajungti, tai Oras atveju atsukus
praustuve karštą vandenį po dušu temperatūros pokyčio išvis
nepasijaučia, o vat Hansgrohe atveju kokiai sekundei pradeda bėgti
vėsesnis vanduo.

Geresnių kainų tiek Oras, tiek Hansgrohe nei Senukai su jų trečiadienine
30% nuolaida, man nepavyko rasti, tiek už vieną, tiek už kitą mokėjau
apie 500Lt.