Tema: Re: Sviestuvas
Autorius: Sail
Data: 2014-01-08 09:49:02
Teoriskai sviesa irgi virsta siluma.

Jei jau ziuret is esmes, turetum nagrinetis, kaip silumine spinduliuote
nukreipta abieju lempuciu atveju. Tiketina, kad reflektorine kaitrine siluma
spinduliuos priekin geriau nei taupioji, nes ta be reflektoriaus.

A jei visai realiai, tai migom perdegs taupioji, nes jos elektronine dalis
bijo silumos, o sviestuve vedinimas hujovas.