Tema: Re: Dazai sienoms, luboms
Autorius: Arvydas
Data: 2014-01-07 10:35:44
p.s.
WC patalpas ir katilinę su Tikkurila Luja pusiau matiniais, jie yra stipriai
plaunami.

"Arvydas"  parašė naujienų news:lage5o$6kb$1@trimpas.omnitel.net...

Pas mane dažė lubas su Beckerplast 3, kadangi pats dažytojas glaistė, tai
daug kur užteko vieno dažymo, tik vienoj didelėj patalpoj du kart dažė.
Sienas dažiau su VivaColor šilko matiniais, 2 kartus dažė be gruntavimo,
kadangi sienos irgi buvo nuglaistytos paties dažytojo idealiai, tai grunto
nereikėjo.

Arvydas

"Pjero"  parašė naujienų news:laeuv8$9je$1@trimpas.omnitel.net...

BECKER - the best