Tema: Re: klausimas del pamatu
Autorius: Dizzy
Data: 2014-01-06 23:24:56
normalūs pamatų projektuotojai apskaičiuoja tokius dalykus, krūvius, trintį,
remiantis statiniu zondavimu, grunto tyrimu.

"MaRiUs"  wrote in message news:laeep0$q21$1@trimpas.omnitel.net...

Namas statybos metu (iki šildymo ijungimo) sekmingai vaikščios žiemą,
nes gruntas judės... pasidarys mikro itrūkimai sienose ir prie rostverko
issijudins kažkiek gruntas jei polių nebus, po to tokie namai ima ir
pyst itrūksta kur nors po visu apdailų etc.....

P.S. čia mano asmeninė nuomonė....ne "kažkur perskaičiau"....

--
MaRiUs

Kaunas