Tema: Re: Baldai
Autorius: Darius-B
Data: 2014-01-05 21:09:51
Man jau ten patiko, kad tie baldai bent jau ekspozicijoje veikia: viskas
sklandziai darinejasi,... o del skonio kaip sakoma ... nes as kazkaip
paziurejas i ju siuloma maista nusprendziau dar pakenteti alki:)
O eksperimentuoti su "dizaineriais" ir "baldziais" galima nebent mazu vaiku
neturint ir darant baldus bent jau 10-ciai metu.

"dz"  wrote in message news:lac610$qpe$1@trimpas.omnitel.net...

as ir buvau nuvaziaves del smalsumo paziuret, tai bendras ispudis kazinau,
daug sudo uz visai nepigia kaina, tusciavidures plokstes... virtuves baldai
tai visai tragedija, aisku lyginant su dizaineriniais baldais uz daug pinigu
ir 4 menesiu laukimo tai gal ikea ir geriau, bet uz baldininka plius siek
tiek fantacijos tai jau nelabai

labausiai patiko hotdogas uz lita ir gerimo puodelis uz kazkiek, bet gali
piltis kiek nori:)

"Pi."  wrote in message news:lab75m$8d6$1@trimpas.omnitel.net...

nu na... tie Ikejos baldai..

"Darius-B"  parašė naujienų news:la9t5a$nit$1@trimpas.omnitel.net...

Vakar IKEA visus baldus namui nupirkau (isskyrus virtuve). Dar kokios
vienos, kitos smulkmenos truksta, bet svarbiausia be 2 men laukimo, namas
pagrindinius baldus turi. Lieka pabaigti surinkti baldus ir galima po
truputi kraustytis gyventi.

"ZyMan"  wrote in message news:la9s04$mnt$1@trimpas.omnitel.net...

Deja taip...
Ir kas dar liudniau tai daugeja baldu salonu pardavinejanciu tiesiog is
katalogu, vietoje nieko neturinciu lyg koks e-shopas butu...