Tema: Re: Q: Matrasas
Autorius: CodeC
Data: 2014-01-05 16:04:19
On 2014.01.05 15:12, 911 wrote:
> skaiciau pries 2men tavo klausima del pasirinkimo, dabar kazkelinta karta skaitau jau patarimus.
> tai ir naturaliai kyla klausimas.
> noreciau suprast kaip parduotuvej pagulejus kad ir 5min acirinkt kuris geras?

nieks netrugdo pagulet ilgiau, nueit kelis kart.
nors as tiek ir nevargau. vega pasirinkimas buvo labiau spejimu paremtas
nei bandymais. pagulejau as ant jo gal tik puse minutes.   ir kolkas esu
patenkintas. nemegstu minkstu ir garsus skleidzianciu ciuziniu. sitas
toks nera. todel man tai jau success story. lieka nusidevejimo
klausimas, kuris pirmus du metus atsakytas garantija, veliau bus matyt.
klausimu ar yra/gali buti kazkas geriau ir uz kiek nekyla, taip pat ir
noro kazka su kazkuo lygint.
kai sitas pasidarys blogas tada gal kils kazkas panasaus.
beje, as jau visus cielus tris vega ciuzinius nusipirkau, dideli sau ir
du mazesnius vaikams. kolkas visiems viskas labai gerai.