Tema: Re: Langai jusu namuose
Autorius: Tom <tomm(ISTRINTI)@takas.lt>
Data: 2014-01-02 14:00:35
esme ne seselyje o tai kad langa sumontavus neisnesta, gaunasi neapsiltinta
(mazai apsiltinta) vieta pagal lango perimetra.

"Pagonis"  wrote in message news:la3in7$ats$1@trimpas.omnitel.net...

Vat IMHO prasme pasirodo tada, kai storini siltinimo sluoksni. Visgi uzdejus
bent 20cm isoreje, jau atsiranda platokas isorinis angokrastis, kuris
seseliuoja besisukancia saule.
Butu idomus paskaiciavimai kiek netenkama tiesiogines saules pro langa
palyginus 10cm angokrasti vs 20cm ar pan...
Pas mane sekantis etapas yra vitrinu statymas, tai aktualus sitas klausimas.

"RoLBaC"  parašė naujienų news:la3idi$ahi$1@trimpas.omnitel.net...

priklauso nuo susitarimo
as asmeniskai pakabintu-isnestu nemontuociau, nematau prasmes, nepaisant
visu teoriju apie rasos taska ir pan.