Tema: Re: Liebher saldytuvo kompresorius issijungia su smugiu
Autorius: finito
Data: 2013-12-30 15:41:39
Pasiziurejus i lanksta, man sunkiai suvokiamas tamstos gedimo paaiskinimas.
Nes pats lankstas taigi sveikut sveikutelis, jei ir kas nors pridetu
spaudimo zemyn (nors vaiku ir nera), tai gal butu svori priimantys elementai
suluze. O dabar gi pasirodo suluzo kazkoks plastmasiukas pacio lanksto
viduje, kuris prilaiko spyruokle. Tada spyruokle spyga parode ir islindo is
lanksto.

Islupau ta spyruokle nafik, uzdarymas vel veikia puikiai su kito lanksto
spyruokle. Tikiuosi antras lankstas gyvens ilgiau, nes uz lanksta 1 vnt
maciau praso 75 Lt :(