Tema: Re: Kokia skalbenke...?
Autorius: Darius-B
Data: 2013-12-27 20:47:25
Tai tada ir litai kitokie buvo. As uz ARDO tuo metu mokejau virs dvieju
stuku ir dar "po siai dienai" veikia tfu...tfu...tfu. Siai dienai skalbenke
uz 1000Lt galvoju tas pats kas akumuliatorinis suktukas uz 80Lt. Aisku
veikia jis ir atrodo viskas gerai, kol nepaciupineji suktuko uz bent jau
500...700Lt.

"Igaliotinis"  wrote in message news:l9j4on$p52$1@trimpas.omnitel.net...

miele kazkokia pirkta 199x m veikia be problemu, bet pamenu kainavo tai
kosmosa.