Tema: Re: kiek laiko dziovina dziovykle?
Autorius: CodeC
Data: 2013-12-27 10:59:13
On 12/27/2013 10:47 AM, st wrote:
> parasykit kas turit, kiek laiko dziovina viena ikrova jusu dziovykle?
> nusipirkau sau, burzgia, isdziovina bet nesustoja. paskutini karta laikiau
> 4val, skalbiniai sausi kaip parakas, bet jinai nestoja.uzkniso laukti,
> isjungiau. bandziau 4 skirtingas programas. kiek pas jus ciklas
> neperdidziausios ikrovos?
> pas mane kondensacine su kompresorium.

tai gal jau konkretu modeli rasyk, nes tu kondensaciniu su kompresorium
bilekiek yra.
siaip vidutiniskai apie 1.5h trunka vienos ikrovos dziovinimas. dar
priklauso nuo kiekio ir ko pridedi. kartais pavieniai skudurai buna dar
dregni, nors visi kiti jau sausi. tada tuos dregnus dar ant 30min
pratesimo uzdedam. t.y. 2h - jau max dziovinimo laikas.