Tema: Re: Iš kur gauti dulkių siurblio galvą
Autorius: Jonas Vingis
Data: 2013-12-27 09:16:08
2013-12-25 15:07, bat0nas rašė:
> Laba,
> Turime tokį kažkada einamąjį modelį: Philips FC 9022 Universe
> Tinka jam standartiniai Philips maišeliai (ant maišelių dėžutės - FC9022
> modelio pavadinimas).. žodžiu - ne egzotika siurblys.
>
> Atrodo taip: http://img.4pk.ru/400x10000/89500.jpg
>

> O dabar klausimas: iš kur gauti galvą? Iš jos man išbyrėjo šepetėliai.
>
> Ar gal yra kokie nors standartiniai Philips aksesuarai tinkantys bet
> kokiam Philips vamzdžiui?

Nesivaikyk būtent Philips.

Mums kažkada prireikė žemo aukščio siurblio antgalio, nes turimo
siurblio gimtasis po baldais nelindo. Radome Senukuose tokį vieną. Iš
pažiūros labai paprastas, bet super duper konstrukcija, kažkoks tipo
"swedish patented design". Visaip sukinėjasi ir, kas svarbiausia,
puikiai valo, tikrai geriau, nei būsų turėtas standartinis Electrolux.
Deja, neradau aš jo e-senukuose, pasižiūrėk pačioje parduotuvėje.