Tema: Re: Balkiu prisukimas prie betono
Autorius: Ged
Data: 2013-12-20 08:28:30
Nieko ten mandro nesugalvosi.
mano siulymas imti plastikinius kaiscius ir sraigtais prisukti. man tei
metaliniai kaisciai nepatinka: jeigu skyle per maza tai neisisuka iki galo,
jeigu per didele tai jau nesilaiko.
mano pakeliami garazo vartai prisukti su plastikiniais kaisciais I
perdengimo plokstes: joki problemu o svoris tai nemazas ir vibracija.
manau kad pas visus taip vartai irengti.
O pas tave lengvi balkiukai - visai jokiu problemu

"Nioka"  wrote in message news:l8v7la$9jm$1@trimpas.omnitel.net...

Noriu medinius senovinius balkius pritvirtint prie lubu (tustumines
betonines perdangos plokstes).
Tai butu kaip dekoras ir kartu, kad dengtu (sleptu) perdangos ploksciu
jungimus.
Balkiai 12x12x400, isdziuve, nejabai sunkus, vienas nest gali laisvai.
Kuo pritvirtint? Plastik. diubeliais ir medvarzciais, kokiais nors ankeriais
....?