Tema: Re: del tvoros
Autorius: bzik
Data: 2013-12-19 16:45:29
Dačios nėra Rusijos kaimas. Ten, kur namai kas kelios dešimtys m, nėra
prilipę prie gatvės, apsieinama su normalia tvorele. Pasitaiko tais pačiais
principais pintų  tvorų. Gyvenvietėse dabar masiškai senąsias medines keičia
profiliuotomis skardinėmis, visokių spalvų.
Sutinku, kad mūsų gyvenime atsiribojimas atėjo iš tų kraštų.
Gyvenu senam kvartale, kur 197x tvoros buvo kokių 70-80cm. Visi, kas keičia,
stato 1,5m-2m, dažniausiai aklinas. Aš su peršviečiama 1,2m kaip koks
varguolis. Jei ne šunys, gyvenčiau be tvoros - pjaut žolę paprasčiau, jokių
priežiūros darbų, vartų darinėjimo.

"mindis"  wrote in message news:l8us3o$nd$1@trimpas.omnitel.net...

nereik lialia - pas mus guvenvietese tokiu nebuvo, o kol. soduose isvis
tvoru nebuvo, kai tuo tarpu pamaskves ar leningrado "daciose" visur
dvimetrines stovejo.
Taigis tautybes cia buvo klausimas, bet uznese jie ta zaraza ir pas mus :/