Tema: Re: Kiek gali sverti betonas
Autorius: Drambliukas
Data: 2009-05-12 15:18:07
Noriu, kad per 3 TV galeciau ziureti skirtingus kanalus nuo mikrovisatos.
Esu pasiruoses prie kiekvieno is ju statyti po deze, yra pratampyti
anteniniai kabeliai ir UTP laidas internetui. Taciau noriu ta padaryti su 1
kortele. Kaip si reikala atlikti su palydovine TV - aisku. Tas pats turi
buti ir su MV, taciau nebezinau koki imtuva rinktis, kad moketi sharinti.