Tema: Re: REQ:ventiliatorius+taimeris
Autorius: Drambliukas
Data: 2009-05-08 09:43:04
Elektroninis taimeris (tas kur i rozete) dirba 2,5 metu. Dar kolkas
kibirksciu nematyti, ebt jau girdisi, kad rele smarkiai veluoja ir lyg "per
kelis kart". Kita rele mechanine. Ko tai nuo sio pavasario eme ziauriai
veluot. Pasirodo, kai ateina laikas ijungti - uzkliuna kuriam laikui...
Viskas genda. Be abejo naudoju pacias pigiausias iki 20 LT. Taciau mano
nuomone yra mazdaug sitaip. Kai zmogus tame supranti, tai ir atkreipi
demesi. O kai nesupranti - perki belekoki ir naudojies kol veikia.