Tema: Re: Dar, Oraputes kanalizacijai, to G.S
Autorius: G.S.
Data: 2009-05-06 13:02:10
> SECOH siuo metu gaminamos kinijoje. Suprantantiems tai jau daug ka pasako.
> Vienybe prekiauja kinietiska produkcija. Geriau pirkti is Buitekos.

Nu fig znaiet ant korpuso Made in Japan parasyta , o kaip is tikro as
nezinau.

> [...]
> prie -15 - ilgaamziskumas stipriai trumpeja) ir slegio kuris yra
> sukuriamas.
> EL-200 maksimalus (ribinis) slegis yra 250mbar (2,5 m). Jei dirba 2 vnt.,
> vadinasi reikalingas didesnis oro kiekis. Galbut reikejo parinkti
> profesionalia orapute (ne membranine), kuri zymiai ilgaamziskesne. Jos
> kaina
> apie 1500 euru. Visiskai neaisku kodel pasirinkta 2 vnt. - vienaje EL-200
> is
> principo yra dvi oraputes po vienu korpusu (2 varikliai ...).

Jau zinau kad 2 , isardziau ir pasiziurejau.
Kiek zinau is pradziu stovejo kazkokia viena ir ne menbranine , tada
kaimynai pradejo cypti kad per garsiai dirba.Tada pakeiti i 2vnt situ.

>   Taigi membranos plysta tikrai ne nuo dulkiu. Galbut Jus virsyjote gyli.
> Gal but Jus is pradziu isigijote 1 orapute, o veliau antra ir nepadidinote
> vamzdziu, kuriais tiekiamas oras diametro. Taigi gal vamzdis per plonas.
> Gal
> jis per ilgas. Nezinia kur susidaro slegio nuostoliai.

As dabar irgi mastau kad kazkas gal su slegiais negerai.Bet nezinau kokie
jie turi buti ir isvis kaip ten turi buti.
Nezinau kiek ten to oro turi buti ir kaip ten turi buti.Kadangi visi savi ,
tai man tenka pradeti ir kanalizacijom dometis.Kiek paziurejau yra 3 zali
plastmasiniai suliniai ir atskra deze kur stovi site du daiktai sujungti i 1
slanga per sklendes.Kiek ten to oro reik as nezinau ir tik dabar pradejau
dometis kai aplinkiniai pradejo kelti triuksma del smarves.Kaip ten turi
veikti nezinau.

>   Siaip aisku ne mano reikalas, bet kyla dar vienas klausimas: kodel is
> viso buvo pasirinktas EL-200 variantas ir dar 2 vnt. Kas ten pas Jus - kos
> viesbutis? Nes vienai seimai uztenka EL-60 pagal debita. Gal Jums kas
> blogai
> suprojektavo.

yra firma (jau neber bankrutavusi) kuri pastate 8 namu kvartala ir irenge
(samde kita kontora) kanalizacijai irengti.

> P.S. neturiu nieko bendro su Buiteka. Tiesiog jie turi oraputes pagamintas
> Taivanyje - kapitalistineje salyje.

Nu reik ziureti pas Buteka tada ka jie ten turi.