Tema: Re: Vandens grezinys Kazlu Rudoje
Autorius: Miegapele
Data: 2009-05-06 00:05:44
pats gyvenu kazlu rudoje ir namuose du erteziniai grezinukai po kokia 10
metru. vandens visuomet sociai. kaip ne kaip kazlai zemoje vietoje ir vanduo
pavirsinis. ivade stovi siulinis filtras stambiom dalelem gaudyti(itariu jei
idejus smulkesnes frakcijos ar pora pakolu turetu kalkejima sumazinti).
keiciamas mazdaug kas 2-3 menesiai. kuo toliau tuo reciau tenka keisti.
gelezies pozymiu nera jokiu nei kriauklese nei unitazuos, tiesa kalkiu
kiekis arbatinukyje ir ant ciaupu tinkliuku auga gana greitai. pries keleta
savaiciu vandeni tyre valstybine kazkokia inspekcija nes sesuo laukiasi ir
pagal kazkoki istatyma privalo. paeme kokius 3 lirus vandens, dali tyrimu
atliko vietoje kitai isiunte i vilniu. atveze asmeniskai atsakyma.
isireiskimas buvo paprastas: vaisinkit visus kas tik uzeina. vanduo ypac
svarus ir geras. na tai tik patvirtino mano nuomone.
jei idomu daugiau informacijos galiu duoti kontaktus zmogaus kuris ten ju
kruvas prigrezes ir mum tuos pacius du. kaina vieno buvo apie 1000 lt. gal
dabar kas pasikeite. taip pat prie antanavo (10 km. nuo kazlu) neseniai pas
pazystamus greze normalu geodezini. suvare 70 metru. buvo atsireme i kazkoki
kieta grunta tai pavargo nekukliai. kaina aisku pasakiska gavosi. jei idomu
galiu paklausti daugiau. vanduo kolkas netirtas tai nezinau ka ten rado.
kaip tik su draugu kalbejau is jures kaimo. taip pas ji tas pats. ertezinis
pavirsinis grezinys, kalkeja stiprokai. skonis puikus. issemti nepavyksta.
buvo litra vandens stiklainyje palikes tai per metus neuzrugo. mes taip pat
ir darzus laistom ir pievas. buna kad siurblys istisom dienom neisijungia ir
vanduo nebuvo sumazejas.