Tema: Re: elektros ivado kabelis?
Autorius: eimaz
Data: 2009-05-05 21:32:46
neseniai klausiau tokio pacio klausimo cia :) pas mane irgi identiska
situacija ~80m. atsiverciau RST techn. salygas tai ju rekomendacija net 5x16
det, bet tai samata 2z didesne jau gaunasi. o ir galingumas pas mane tik
10kw. tai nusprendziau det 5x10.
kol kas pigiausiai radau cia
http://www.skelbiu.lt/labai-gerom-kainom-parduodu-kabeli-ydyp-3-1-5-0-5828767.html
jei rasi kur pigiau, pranesk eimantas megarent lt
bent RST salygose nubraizyta, kad i apvalkala kisama tik toje vietoje kur
bus vaziuojamoji dalis, kur paprasciausias gruntas, ten kabelis paliekamas
be jokio indeklo. jei domesies, gal gali irgi pranest kur pigiausiai ju
radai.
beje, ar turi kas lauko elektros darbus atlieka? nes mano vidaus elektrikas
nenori apsiimt kabelio pratiesimu.