Tema: Re: stogo dangos būklės įvertinimas
Autorius: Vaidas
Data: 2013-11-12 13:47:12
Labiau variantas "ieškoma problemos kur jos nėra, o aš nesutinku".

Teigiantis, kad dangą reikia keisti niekaip nepasako kodėl, tik "bloga",
tai įtariu kad jis ieško darbo, o tikroji tiesa "na per artimiausius 3-5
metus reikės keisti". Pačiam skirtumo nėra, tiesiog nesinori daryti
darbų vien dėl to, kad kažkas ieškosi darbo sau.

Vaidas