Tema: Re: Biokuro plėtra smogia kitu galu
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2013-11-06 08:14:11
2013-11-05 14:21, bzik rašė:
> nusiderėt galima, bet didžiausia tikimybė, kad nuderėjimas liks paslaugų
> teikėjo rankose. Nepaisant didelių kainų LT atlyginimų prasme, ES
> kontekste gyventojai moka mažai http://www.energy.eu/, blogiau verslui.

Visiskai teisingai butu, kad pelnas liktu paslaugu teikejui. Kitu atveju
nera prasmes kazka daryti. Daryk tu ka nori, bet is
http://www.energy.eu/ aiskiai matosi, kad dujos niekaip negali pigti.
Atvirksciai - turi buti kuom geiciau uzdetas akcijas, nes jis keliauja
ne i teikejo kisene, o i biudzeta.
O terminalas reikalingas tik tam, kad sutartyje butu irasytas pastovus
metu begyje duju tiekimas. Ziemos piko metu dujos turetu buti naudojamos
is terminalo.
Mano manymu dujos kainuoja tiek kiek ir turetu kainuoti. Jokiu nuolaidu
nebus. Tam nera jokiu priezasciu. Dar didesne saviapgaule - skalunu
dujos. Nera jokiu logisku paaiskinimu kodel jos turi buti pigesnes uz
rusiskas dujas.Va kai skalunu dujas isgaus Lenkija, Ukraina... ES
suformuluos gamtosauginius reikalavimus tuomet, geriausia kai
dujosbaiginesis pas kaimynus, vertes ir Lietuvoje isgauti. Ir kainuos
jos taip lyg pirktum 10 metu senumo masina. Dabar Lietuvoje skalunu
dujos turetu likti kaip strateginis rezervas.
O dujotiekis i Lenkija gal reikalingas, o gal ir ne. Bendru atveju dujos
reikalingos trasu gamyklai ir elektros gamybai. Gyventojai vartoja tik
kelis procentus ir jokiu problemu nera duju atsisakyti is viso. O
biokuro naudojimas elektrinese turi buti uzdraustas.