Tema: Re: LED (E27 GU5.3) namams - kas naujo šviežio rekomenduotina?
Autorius: Dainiushas
Data: 2013-11-05 11:25:18
12V trumpas ir storas, t.y. mechaniškai daug atsparesnis siūlas, kurį
galima daugiau kaitint neprarandant resurso.

Kad trijuose kvadratuose buvo tamsu nuo 200W halogenų - konkretus
pizdiožas, kažkas buvo negerai. Kad ir, per maža maitinimo įtampa -
netikę maitinimo šaltiniai, arba ploni ilgi laidai iki jų. Arba aukštis
skiriasi. Arba kaip sienos atspindi šviesą.

Pas mane penki kvadratai ir 3x 18W cfl, pats tas. Tiesa, po matiniu
stiklu jie, tas kažkiek juntamai sugeria.