Tema: Re: stiklines balkono durys 2.60 aukstis
Autorius: finito
Data: 2013-11-04 16:17:13
Nesistebiu, man irgi panasiai buvo. Stiklo paketo ir remo svoris patampa
toks, kad plastikiniu langu varstymo furnitura nelabai laiko kaip kad turetu
laikyti, yra max svoris kokiam paskaiciuota pagaminta. Todel tokioms
didelems durims neduoda garantijos. Nes pastoviai nuses koks kampas,
strigines, kreivaliosis sleivaliosis ir tt. SKP langai man sutiko gaminti,
bet be garantijos. Paskui paprotino kad biski nesamone, tai atsisakiau.

Variantas butu is aliuminio profiliu gaminti. Paklausk kontoroje SKP
aliuminis.