Tema: Re: q: santykin
Autorius: DasI
Data: 2013-11-02 11:48:12
On Fri, 01 Nov 2013 22:34:20 +0200, Trolis wrote:
Yra dar vienas niuansas, nuejus i parduotuve kur vitrinoj higrometrai ir
visokios oro stoteles, paprastai, didzioji dauguma rodo skirtingai, ir
tarp mazhiausiai ir daugiausiai rodanchio skirtumas gali buti net ir 50%.
Taigi labai tiketina, kad ir tavo draugo higrometro parodymu nereiketu
imti uzh gryna piniga.