Tema: Re: Avarinis lifto stabdis
Autorius: Sail
Data: 2013-10-30 13:05:57
Nu tai pasidomek liftu istorija. Jie atsirado tada, kai buvo israstas 
mechanizmas, neleidziantis liftui nukristi trukus lynui.

Jei jau liftas yra, tai stipriai itariu kad pagal saugumo reikalavimus 1) 
jame avarinis stabdis jau turi buti 2) ji turi aptarnauti organizacija, 
turinti tam licenzija. Jei to nera, avarijos atveju kazkas gali atsisesti uz 
grotu.

Dabar apie technika. Nezinau, kaip veikia dabartiniai liftu stabziai, 
nesidomejau. O pirmieji tai buvo kazkas panasaus i automobilio linge. 
Isivaizduok, kad lifto trosa prikabini ten uz tos dalies, kur tvirtinamas 
ratas, o linges prie lifto tvirtinamos dviejuose taskuose per kilpas.

Kol liftas kabo, linge islinksta, ir jos sonai nesiekia lifto begiu, esanciu 
sienose. Trukus trosui, linge issitiesia ir isiremia i soninius begius, 
kuriuose yra laipteliai, neleidziantys praslysti. I priesinga puse linge 
islinkti negali, va ir stovi liftas kaip ikaltas.


"AurimasB" <auris1@esplius.lt> wrote in message 
news:l4qont$ojj$1@trimpas.omnitel.net...
> Yra pramoninis liftas, kuris iš esmės narvas važinėjantis įstatytas tap 
> metalinių lovių, iš viššaus gervė.
> Norima turėt apsaugą, kad jei nutrūks trosas liftas nenukristų. mintis 
> šovė jei kokį ar kelis elektromagnetus įrengt, suveikus kokiam davikliui 
> anie aktyvuotusi, gal patys galėtų priliot pir kreipiančiųjų? ar kokį 
> žirklinį mechanizmą pačioje kreipiančiojoje išplėst, kuris trintimi 
> sustabdytų..
> ar apsaugą tokiu principu kaip automobilių saugos diržai, staigiau 
> truktelėjus užsifiksuotų?
>
> visokių čia prigalvojau varinatų, bet realiai nesu susodūręs kas naudojama 
> praktikoje, ir ką galėtų pritaikyt.. su saugos diržo varinatu atrodo 
> paprasčiasia, ar būna tokių diržų didesniame mastelyje nei auto?
>
> lifto svoris su kroviniu apie 1.5t
>
>