Tema: Re: Briketai Kaunas
Autorius: tas kuris virshija
Data: 2013-10-28 21:07:14
As zidinyje taip darau:
sustatau du briketus staciom (ant siauresnes briaunos, bet ne
siauriausios), i tarpa ikisu suglamzyto laikrascio ir viena uzdegimo
saske (arba dvi, kaip ant nuotiakos). Tada ant tu briketu pasttaau viena
ir salia jo paguldau dar viena briketa, na gaunasi kaip tiltelis:
| _
|X|
Virsutiniai gali buti statmeni, svarbu kad liktu tarpelis, per kuri
einanti unis juos kaitintu ir uzdegtu. Po apatiniais briketais turi buti
groteles, kad trauka ipustu ugni, laikrastis suspaustas ne per daug.
Viska padegu, kai briketai apatiniai ima jau normaliau liepsnoti, juos
sutraukiu arciau, dar palaukes viena paverciu ant kito / |. Esme tame,
kad kol jie neisidege, truksta kaitros degimui. lygiagretus briketai | |
degdami vienas kitam duoda karscio ir kai jie arciau, daug geriau
isidega. Pavertus degantys sonai atsiduria dar arciau ir tada jau
isiliepsnoja kaip reikiant. Jei kas turi geresni buda-pasidalinkite:)