Tema: Re: ciuzinys
Autorius: Arj
Data: 2013-10-28 13:46:02
zinau 4 seimas, kurios miega ant grindu + dormeo renew ciuzinukas (6 cm berods), tiesa viena is ju
pasidarius ji tiesia ant polistirolo "lovos".
Visi patenkinti iki ausu.

"news"  parašė naujienų news:l4l5ir$eah$1@trimpas.omnitel.net...

On 2013.10.26 14:53, CodeC wrote:
> renkuosi ciuzini dvigulei lovai. kolkas zinau tik ismatavimus - 200*180.
> kol nepradejau gilintis, galvojau, kad tikrai zinau, ko noriu -
> spyruoklinio ciuzinio. dabar pasirodo, kad vien tu spyruokliniu ivairove
> nuo...iki. o dar yra lateksiniai, poroloniniai (viskoelastiniai), dormeo
> ir dar kazkokie su orinem spyruoklem ar kuo ten. lova, groteles bus
> galimybe pritaikyt pagal ciuzini. moket nusiteikes apie 2klt. jei
> kartais kazkoks super duper geras tai gal ir 3k nepagaileciau. uz tiek
> pasirinkimas nemazas - tai klausimas - i ka ziuret, i ka ne?
> [...]

As asmeniskai pries pusmeti ismeciau Lono lateksini po 10 metu
naudojimo. Pats lateksas vizualiai nebuvo susidevejes. Daugiau
uzvalkalas nutriuses nuo skalbimo, uztrauktukas sugedes. Dar buciau
galbut naudojes, bet man jis pasidare miegoti per kietas. Kazkada labai
tiko (norejau kietesnio), o dabar atvirksciai - noriu minkstesnio, nes
skauda nugara miegant ant kieto. Bbz, gal lateksas su laiku kieteja,
parduotuveje to nesuzinosi. Beto lateksinis yra labai sunkus, ji reikia
vartyti bent kas metai, reikia groteliu. Keiciant lova reikia parinkti
groteles, turi buti gera ventiliacija ir groteles negali buti per
plonos, nes kaip minejau ciuzinys sunkus.

Dabar nusipirkau viskoelastini sumustini is to paties Lono. Nugara man
sako uz tai aciu :)