Tema: Re: problematiskas sienos izoliavimas
Autorius: AurimasB
Data: 2013-10-28 09:39:35
realiai tai nieko ten nepadarysi.. plonomis konstrukcijomis labai sunku garsą izoliuot.. galbūt geriausias variantas, jei įmanoma duris perkelt, šalia tos sienos įrengt per porą cm atitrauktą dar vieną sieną iš kokių spec ploščių, ar net gipso kartono ant karkaso, užpildyto izoliacija, ar pan.. Naują pertvarą būtina daryt taip, kad neturėtų tiesioginio sąlyčio su esamom konstrukcijom, naudot tarpines ir pan..