Tema: Re: lova spintoje
Autorius: bzik
Data: 2013-10-25 13:02:00
pamiegojus plačioj lovoj su normaliais čiužiniais apie jokias sofas net
kalbos nėra. Mes vasarą keliom naktim įnamiais buvom, tai po pirmos nakties
ant sofos nutarėm geriau ant grindų gulėt.
Mažoj patalpoj toks sprendimas mano manymu idealus.

"Tomas"  wrote in message news:l4d02u$3al$1@trimpas.omnitel.net...

On 2013.10.24 23:37, CodeC wrote:

> man pvz toks dalykas kaip isskleidziama sofa isvis nesuprantamas, nei
> sedet nei gulet patogu nei atrodo gerai nei isvis is jos tolko yra.

Priklauso nuo mechanizmo. Yra variantai, kur iš sofos išsilanksto
"raskladuškė" su +/- normalaus storio ir matmenų čiužiniu.