Tema: Re: nereklama bet...
Autorius: SN
Data: 2013-10-24 14:43:02
Su drėgmės jutikliu ir laikmačiu kainuoja daug:
http://www.komfortas.lt/items/view/buitiniai-ventiliatoriai/buitinis-ventiliatorius-silent-design-200-chz

Susimontavau tokį į lubas su stogo kaminėliu. Kaina aišku kandžiojasi, bet
veikia tikrai be priekaištų. Ypač nustebino drėgmės jutiklis - veikia labai
tiksliai (buvau nusinešęs į vonią drėgnomatį). Prieš rai turėjau porą
Dospel'u, tai nėra ką lyginti. Dospe ilgainiui drėgmės jutiklis pradėdavo
"gliučint", veikdavo paromis....

"Ostapas"  wrote in message news:l48jj9$dfl$1@trimpas.omnitel.net...

a gal užmatei kur nors kiek su drėgmės jutikliu ir laikmačiu kainuoja?