Tema: Re: balkono stiklinimas ir roletai kaune
Autorius: rl
Data: 2013-10-23 14:17:35
Buvau kazkada minusa jiems dejes pries geru pora metu, nes kazka
sutarem, palikau telefona ir nebesulaukiau skambucio.

Bet siemet viska puikiai sutvarke, be to dirba sestadieniais (kas
didziajai daugumai roletu gamintoju kaune yra neisivaizduojama
prabanga), pasirinkimas didelis labai (Ardenoje tai net liudna pasidare
pavarcius tuos ju kelis plonus katalogus), nevelavo.

Mano prioritetai buvo, kad sestadieniais dirbtu ir butu is ko rinktis,
tai man sitie tiko...