Tema: Re: Ar sunkiai pjaunasi spyzinis vamzdis?
Autorius: Drambliukas
Data: 2013-10-24 02:48:15
Prie to pacio paklausiu: ar yra praktika plastikini vamzdi kaip nors
siltinti polistrolo kevalu. Nes kartais uzeina nesveikai rasoti, ypac
virsutiniuose aukstuose ?
Be to pastebetas fenomenas, kai ibetonavus vamzdi ir nupylus visai nedideli
kieki karsto vandens anas ima ikyriai "tarsketi" plesdamasis, o po to
traukdamasis.
Tad ar yra praktika juos kazkaip izoliuot ar paprasciausiai reikia daugiau
alaus gerti, kad nesurupint tuo