Tema: Re: kokie antikoroziniai dazai?
Autorius: bzik
Data: 2013-10-14 15:53:10
hammerite prieš 7m. dažytas vamzdis vis dar laiko tvarkingai, o kur dažiau
pigesniais, po kelių metų jau pūslės šokinėjo ir kitąmet teks kapitaliai
šveist. Pramoniniais tikkurila prieš 6m dažyti tvoros stulpai kaip nauji.
Tiesa kažkodėl su gruntu nedraugauja - brūkštelėjus kietu daiktu lengvai
atšoka. Latviškais gamintojo nuteptas balkonas po 1m. turėjo rūdžių taškus.

"Sarunas"  wrote in message news:l3gonf$dmb$1@trimpas.omnitel.net...

tai prieit prieinami visi mano minëti (seniuose), tik va kaina 50 - 30 - 20
pinigu uz ta pati kieká(0,7 berods)