Tema: Re: bendros nuosavybes zemes pardavimas
Autorius: Statybininks
Data: 2013-10-10 16:12:52
ar verta rizikuoti priklausomai nuo situacijos, o ju buna ivairiausiu; mano
atveju rizikavo pirkejas (nenorejes rizikuot, kad as suzinociau, nes man ta
dalis buvo vertingesne ir buciau pasiules daugiau pinigu), o pardavejas buvo
zioplas ir pasitikejo pirkejo; suzinojau po keliu menesiu, bet nelabai
benorejau ten pyktis + jau buvau prisitaikes prie to, kaip yra; taigi
pirkejo manevras pavyko