Tema: Re: del radiatoriaus, patarkit
Autorius: Ostapas
Data: 2013-10-08 16:59:38
Kiek teko dėt - visos užsisuka ant sriegio. ta prasme užsideda galva ir
veržle prisisuka. nemoku papasakot :)

Jeigu reikia minimalaus šildymo ir dabar jo per daug - gali ir nesukinėt.
Šiaip tas reguliavimas skirtas srautų balansavimui kai magistralėje yra
daugiau nei vienas lygiagrečiai pajungtas radiatorius - kad visi šiltų
tolygiai. jei tokių radiatorių yra, rizikuoji išbalansuot šildymo sistemą :)
šiaip default'u radiatoriai būna atsukti ant maximumo. Žiūrėti į skaičius
ant išorinio žiedo.