Tema: Re: koki sildytuva nedidukui butui
Autorius: ice
Data: 2013-09-25 16:05:24
emiau toki is mokvezos:
http://www.tesy.com/en/products/houshold_heating_appliances/electric_heating_convectors/floor_convectors/mc_201/

reklaminiam lankstinuke rase kad infraredinis,bet kai  parsiveziau ir
pasijungiau issiaiskinau kad ten jokio infraredo nera tiesiog kazkoks mica
sildymo elementas panasiai toks (
http://www.thermo-llc.com/products/mica-heaters/ ) .

isbandziau garso neskleidzia jokio ant kilovatines padeties sildo sociai.
ismatavau su testeriu spec kiek valgo watu ant max sildymo padeties tai 1.6
kw nors deklaruojama 2.0 kw.