Tema: Re: pasto paslaugos uzmiestyje
Autorius: mirkt
Data: 2013-09-24 20:59:42
Gyvenam 6 km nuo mažo miestelio, su siuntiniais jokių problemų
(siunčiamės/siunčia daug), kas telpa atveža su motopirpa arba dviračiu
(žiemą bijo paštininkė motoroleriu važiuot, tai mina) :) Mūsų
paštininkės trasa ~35 km, tad, žinia, stengiasi žmogus, kad kasdien
nereikėtų tiek įveikinėti, gaudo žmones miestelyje (prie bažnyčios,
parduotuvių:), t.t.). Šiandien man skambino, klausė, ar gali siuntinį
rytoj atvežti :) O šiaip lietuviški siuntiniai kaip ir mieste pasiekia
per dieną/dvi..

Iš ineto paprastai kurjeriai pristato, jau irgi daugelis pažįsta,
praktiškai retai tereikia aiškinti kaip privažiuoti :)