Tema: Re: kokio storio siju reikia
Autorius: skaitytojas
Data: 2013-09-23 21:37:59
na pas mane like gegniu 5x20, tai jei dvi sudejus statmenai viena salia
kitos, tai uztektu sociai kaip suprantu? Nes daryt atrama viduryje, tai
reikstu, kad reikia daryt papildomus polius, nes dabartiniai esami du buvo
padaryti kartu su pamatais. O kitas terasos galas tvirtintusi prie namo
pamato. Jokiu zidiniu nenumatoma, terasos stogas remtusi i taskus ties
poliais, o ne sijos viduryje.