Tema: Re: Monolitinis namas: blogis ar ne
Autorius: bzik
Data: 2013-09-23 11:33:01
imk konkretų namą ir žiūrėk pagal mėnesius
http://online.dalkia.lt/saskaitos/pastatai.aspx

"markoh"  wrote in message news:l1or08$hoe$1@trimpas.omnitel.net...

ar realu, parduodantieji deklaruoja uz sildyma 500-600Lt/ 81kv salciausiu
sezono metu
kai blokiniam name tevai uz sildyma moka ~600/ 62 kv.
aukstingumas pagrinde 13a.

"bzik"  parašė naujienų news:l1opkq$gjr$1@trimpas.omnitel.net...

man monolitiniuose įsiminė maži langiukai ir žemos lubos. Kuo daugiau butų,
tuo mažiau tvarkos ir kieme vietos mažiau, o monolitiniai Fabijoniškėse ar
ne 16a

"CodeC"  wrote in message news:l1ond3$eim$1@trimpas.omnitel.net...

On 09/23/2013 09:30 AM, markoh wrote:
> sveiki,
>

> pastebejau nemaza pasiula butu butent monolitiniuose Fabijoniskese, kas
> su jais negerai?
> idomu kokios saskaitos uz sildyma ir kitas paslaugas, 4 kambariu, gal
> yra gyvenanciu daugiabuciam monolitiniam name, ir galetu pakomentuoti
> pliusus ir minusus.

nu kazko kardinaliai kitaip nei blokiniuose nera. teoriskai gal
'patikimesni', ilgaamziskesni. o siaip tai baisus, bent jau aplankyti
kaune. ziauriai baisus. isplanavimai idijotiski. siulau daugiau demesio
i kitus dalykus kreipt o ne i namo sienu konstrukcija.