Tema: Re: Murininko/u Kauno r.
Autorius: Ql2nz
Data: 2013-09-22 13:57:31
Stebuklu ten nera. Pasipraktikuoji truputi ir einasi.  As nemurijes irgi
buvau, bet uzbaigimus padariau pagal vaizda geriau nei murininkai :)
Vistiek sakei, kad siltinsis, tai uzsidengs viskas. Geriau daugiau dek
siltinimo sluoksnio visur negu kelk mura.

"JaLauz"  wrote in message news:l1mge0$jr5$1@trimpas.omnitel.net...

Sunkus reikalas, jau is skelbiu.lt koki 10 praskambinau tai visi namais
uzsieme, o cia toks smulkus darbelis tai svelniai siuncia ant triju
raidziu ir viskas... tai kad mokeciau as pats pasimurinciau plius cia
skliautai truputi ir dar palulpt plytu kad islygint reikia ir t.t nu
nemurijes niekad ;)