Tema: Re: indaploves
Autorius: Arun@sUser
Data: 2013-09-21 10:03:23
Man tai sake, kad Smeg yra mersas tarp ekonomines klases.
Nusipirkom, naudojam, bet dar tik antra menesi, tai kazko isimenancio
nepapasakosiu. Po kokiu metu 8 galesiu placiau.
Tik kaina, aisku, cia bus jau kaip merso. Nu, ir siuolaikinio dEzaino
mazesnis pasirinkimas, bet mane tie ju retro stiliaus tai pritrenke
nemaloniai, ale, matyt, reikia ir tokiu.
O mes radom su nezymiu ibrezimu ant sono, kuris vistiek balduose isimontavo,
tai labai jau per pinigine nepasijuto.