Tema: Re: Lemput?s lizdas
Autorius: CGI 600
Data: 2013-09-20 21:24:39
Taip pasidalink kokias naudoji, nes man nepavyksta rasti CFL kurios
ryskiai sviestu bent metus. Bandziau osram, philips, sudinos, gal
sirijus siek tiek ilgiau tempia iki didziosios prietemos, bandziau dar
kazkokias (prisma prekiauja), tai isiziebia vos per 5s, tai tiek ji ir
buvo isukta :) lentynoj guli pagarbiai kaip atsvietusi 5min.
Dabar beveik visur kaitrines pas mane, nes jos pigesnes ir reciau ant
taburetes reikia lipt, kad pakeisti.