Tema: Re: gegnes skerspjuvis
Autorius: G.Z
Data: 2013-09-19 10:00:02
o jai kada sugalvosi isgriauti tas pertvaras? O seip pertvara nera laikantis
elementas? Pamatas bent jai yra?

"dz"  wrote in message news:l1crh6$7i6$1@trimpas.omnitel.net...

eis pertvara per viduri, ty dalins tarpatrami per puse, bus po 3,5m mazdaug,
tik kad neaisku kada tos pertvaros pasidarys...ir siaip jei pertvara kokia
12cm tai kaip ir nelaikancioji gaunas pagal popierius...