Tema: Re: ieskau tokio daikto
Autorius: Kicker
Data: 2013-09-18 16:35:02
Pas mane turi, tiesa vonia nedidele (6kv.), bet gyvatukas rubus dziovina, o
ir po nakties yejus y vonia tikrai jauciasi kad silciau nei kad kitur.

"Night"  parašė naujienų news:l1c4pu$oo8$1@trimpas.omnitel.net...

A cia katik buvo diskusija, kad gyvatukas itakos patalpos temperaturai
kaip ir neturi, nes per silpnas daiktas - tai kyla klausimas, kokia
nauda is to patalpos termostato? Tipo kai patalpoje pakankamai silta,
ranksluosciai ri taip dziusta tai kam be reikalo elektra naudoti? Ka as
zinau, laikau tena ijungta visa vasara, nors vonios patalpone 25+
laipsniu buna, niekas ten nedziusta...